dinsdag 13 maart 2018

nieuwe stempel



ik heb bij stamping back een nieuwe stempel gevonden
echt een schatje die ik moest hebben voor mijn duiklayouts
ik vond dat wel toepasselijk
 dit is de stempel


is het geen schatje
dus gedacht wat zal ik er van maken 
daar ik gelukkig duik foto's zat heb en sinds kort ook een 
Selphie printer van canon
echt een aanrader ik print nu mijn foto's zelf 
na dat ik zelf precies weet welke en niet net als eerst een paar meer en dan een hoop over houden omdat toch niet precies is wat ik dacht



ik heb een witte achtergrond gebruikt 
daar gebruik gemaakt van gesso
en daarop een mal van Dutchdobadoo
destress inkt broken glass en salty oceaan

de tekst is gesneden van vinyl met de Silhouettea
de stempel is in gekleurt met 
Twinmarker baby blu



en dit is hem geworden 

-----------------

bedankt voor het kijken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Amina

een mooie easy tutorial gemaakt van Marja Easytag Design ik heb een tube gebruikt van verymanytubes