dinsdag 4 november 2014

challenge Red Carpet Studio

 
een leuke uitdaging gevonden bij
Red Carpet Studio
 
geinspireert op de film
 
De uitdaging: Maak een project met een dier.
 
ik zag al een leuke sketch voor me met onze fideel maar toen kwam ik deze leuke foto tegen van wessel en zijn twee vriendjes opa en hond nala
en zoals hij hem nu nog steeds roept
LALA
 
 
het papier is een blok van de action
de rondjes zijn gesneden met
nestabilities met de cuttelbug
papier is afgesponst met distress walnut
roosjes uit me la
 
...
 


6 opmerkingen:

  1. I love your layout! Great picture and awesome design!
    Thanks for joining us at Red Carpet Studio this week and hope to see you again.
    Tammy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awesome page Petra! I love the design of it too. Thank you for sharing it with us at Red Carpet Studio!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great page. Thanks for playing at RCS.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely page! I love the pops of blue among the neutral colors. Thanks for sharing it over at Red Carpet Studios!
    Angie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. My dog thinks he's a lap dog as well and is your dog's size! I love this layout! So cute! Thanks for playing along with us at RCS!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great layout! Love the colors and layout. Thanks for joining us at Red Carpet Studio.

    BeantwoordenVerwijderen

Amina

een mooie easy tutorial gemaakt van Marja Easytag Design ik heb een tube gebruikt van verymanytubes