maandag 22 september 2014

sketchabilities 123 en 122


heb het weekend even wat ideetjes opgedaan via 
 internet en zo een paar sketch van sketichabilities gehaald om te gebruiken
 




deze sketch vond ik wel mooi voor een foto van
wessel met zijn pageboren zusje Fenne
 
 
 ik heb roze linnen structuur cardstock gebruikt
als achtergrond
daarop donkerroze linnen strucktuur cardstock
en design papier van Maja Design
vintage summer basics
de tekst is geschreven met de silhouette
de bloemen en hartjes gesneden met silhouette
 
 
....
 
 
deze vond ik ook heel mooi
en had deze foto van mijn oma nog liggen en heb die hiervoor gebruikt
 
 

heb voor deze sketch ecru cardstock gebruikt
met daar tekst stempel
met memento gestempeld
daarop heb ik design papier gebruikt van
papermania
"hampstead"
a warm welcome
gestempeld met een rond stempel van stampingback
roosjes
 
 
...

2 opmerkingen:

  1. Cute photo & lovely interpretation of the sketch. Thanks for playing at Sketchabilities :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nice job with the sketch. thanks for sharing with us on sketchabilties.

    BeantwoordenVerwijderen

Amina

een mooie easy tutorial gemaakt van Marja Easytag Design ik heb een tube gebruikt van verymanytubes