woensdag 6 augustus 2014

vliegtuig!!

weer wat bezig geweest met wat layouts
met wessel in de hoofdrollen en voor hem nu alles vliegtuigen
wat je bij de fotos hoord is ook :
OPA, OPA ,ANTTE YET VLIEGTUIG!!
( zo noemt hij zijn tante Yvette)

zo een lekker manneke om mee te scrappen


dit is de eerste van vijf
de layout heb ik van de silhouette store
daar hoord ook deze bij is er 1 van 2
 
ik heb fele kleuren gebruikt in de kleuren
blauw, licht blauw,groen, rood geel, grijs, zwart en wit
ik heb de figuren gesneden met de silhouette
de wolken is dat steeds terug komt

hier mocht hij er even in zitten
en hij vond het gaaf vliegen vliegen maar dat deed hij niet
maar heeft er toch in gezeten waar hij na eruit moest weer vooraan in de rij aansloot
met de worden nog een keer spelen!
de achtergrond heb ik getekenden geschreven via de silhouette via een silbestand


ja en die straaljagers maken een herrie en zo kreeg hij oordopjes van iemand van de luchtmacht maar wat moet je nu als peuter met veel te grote oordopjes hihi gewoon dwars in je oor stoppen
en me handen er toch uiteindelijk op en roepen naar je tante dat het toch wel te hard is voor je oren

de straal jager is ook een sil bestand

en dan wat je steeds hoord als er een aan kwam opa! vliegtuig!
het vliegtuig is een sil bestandd en deze staat ook op zijn tshirt in dezelfde kleuren



groetjes petra

1 opmerking:

  1. Wat zien je scrap lay-out er leuk uit. Erg leuk gemaakt!

    En wat een heerlijk mannetje!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen

Amina

een mooie easy tutorial gemaakt van Marja Easytag Design ik heb een tube gebruikt van verymanytubes