zaterdag 2 november 2013

Creative Craft Cottage say it with flowers

er is weer een leuks challenge bij 

say it with flouwers

en daar heb ik een creatie voor gemaakt het is al een oud project 
wat ik weer eens opnieuw heb gemaakt
het is een knutsel doosje geworden voor kaarten te maken en
 leuk om weg te geven aan iemand die ook knutselt
.....
there is another fun challenge at
 
Creative Craft Cottage 
say it with flouwers

 and I have made ​​a creation for it is an old project 
I've made once again 
it has become a craft box for card making and
 
nice to give away to someone who tinkers
....


dit is het als het dicht op tafel ligt
het papier is van tilda

.....
This is as close to the table 
the paper is tilda
.....

zo staat hij als hij open is
.....


so is he open
.....

 
ik heb zes luciferdoosjes gemaakt
de volgende keer maak ik de doosjes niet zelf maar de wikkel wel 
hoop dat de doosjes beter in vorm blijven dan
.....
I have six matchboxes made

the next time I do not make the boxes themselves, but the wrapper or

hope that the boxes remain in better shape than
.....
 


heb 3 kaarthouders erin gemaakt voor afdrukjes in te steken
 .....
 
3 cardholders have it made ​​for normal prints to stabbing
.....

en zo is de achterkant dicht
je kan daar niet te veel op doen omdat hij daar mee op tafel ligt
.....

and so is the back close

there you can not do much because he did it on the table


thanks for watching

5 opmerkingen:

  1. Petra, I just love this Craft Box it is gorgeous.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. well thank you Eileen liked to create and share
      thanks for looking Petra

      Verwijderen
  2. wat een leuke box Petra. Waar heb je dit ontwerp vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankje wel Sonja dit heb ik ooit eens op een clubdag gemaakt bij tiets en heb dat weer zo na gemaakt van het orgineel die gedeeltelijk uit elkaar ligt hihi
      ik ben wel bezig om er een tekening van te maken met maten

      Verwijderen
    2. dat zou ik erg graag willen zien, ik wacht af

      Verwijderen

Amina

een mooie easy tutorial gemaakt van Marja Easytag Design ik heb een tube gebruikt van verymanytubes