donderdag 17 oktober 2013

silhouette

vandaag met me silhouette zitten stoeien heb hem al meer dan 5 jaar 
en nog weet ik niet wat ik allemaal er mee kan doen
zit op facebook op een leuke site voor silhouette
en daar komen leuke dingen voorbij dat ik denk dat wil ik ook dat moet ik ook kunnen
zodoende ik aan de slag met vinyl
had van de week dat besteld en kwam vandaag binnen
 
kon het toch nog niet me nieuwe vinyl te gebruiken we hadden nog een stuk liggen waar we het ooit voor hebben gebruikt weet ik niet maar dat was voor mij hihi
deze tekst had ik al voor op kaarten maar vond hem wel leuk voor op deze fles
 
de tekst is :

every family
has a 
story...
welcome to
ours

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Amina

een mooie easy tutorial gemaakt van Marja Easytag Design ik heb een tube gebruikt van verymanytubes