zaterdag 21 september 2013

feest

mijn vader werdt 80 en zijn vriendin 50 dus tijd voor een groot tuinfeest samen 130
en daar zijn leuke foto's gemaakt waar ik iets mee moest doen
dus heb ik deze gemaakt
met wessel en de twee jarige

 hier mijn vader met wessel


ecru cardstock
papier van imaginisce
tekst geprint met computer 
letertype bradley hand itc
en geponst met mal van tim holz
swirl gemaakt met silhouette
de taartje en ballonnetjes zijn van  cuttelbug kids
alles geinkt met distress
vintage photo

 --------

hier de foto van wessel met marianne


het is de zelde sketch maar dan in spiegelbeeld


ook hier:
ecru cardstock
papier van imaginisce
tekst geprint met computer 
letertype bradley hand itc
swirl gemaakt met silhouette 
en geponst met mal van tim holz
de cadeau en ballonnetjes zijn van  cuttelbug kids
alles geinkt met distress
vintage photo



2 opmerkingen:

Amina

een mooie easy tutorial gemaakt van Marja Easytag Design ik heb een tube gebruikt van verymanytubes