dinsdag 27 augustus 2013

kerstkaarten

zo ik ben even een paar dagen vrij dus lekker aan de freubel 
dus maar me kerstkaarten in gang gezet 
ben alle jaren te laat dan moet het hurry up dus je kunt niet vroeg genoeg beginnen
 

dit is een boom die ik heb uitgesneden met me silhouette
de ballen heb ik beinkt met 
distress tumbled glass
had ze blauw gedaan en zag toen ik ze erop plakte dat het mee sneeuw ballen waren als kerst ballen maar mis staat niet en de volgende maar andere kleur gebruiken hihi
voor de rest heb ik wit cardstock gebruikt en blauwe cardstock
het stempeltje boven in de hoek is van 

de volgende twee zijn van digi wee stamps
het zijn bijna dezelfde kaartjes maar net een andere kleur kerstbal
 

de stempels van wee is de Xmas hamster
ingekleurt met pastelpotloden van Faber/Rembrandt
het papier wat ik heb gebruikt is van 
Kars X-mas collection
rond stempel is van stampingback
en witte kerstroos is uit me eigen lade
 
 

1 opmerking:

  1. Hoi-hoi
    Wat een gave kerstboom de bovenste kaart , vind het een super idee op deze manier. Je hebt er een volger bij, leuk als jij mij volgt, doen we ideetjes van elkaar op, als je dat leuk vind.
    groetjes Ballie (Bennarda)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Amina

een mooie easy tutorial gemaakt van Marja Easytag Design ik heb een tube gebruikt van verymanytubes