vrijdag 18 januari 2013

challenge


 een kaartje gemaakt voor een challenge ik was aan surfen over blogger land en daar kwam ik een challenge tegen en dacht ach daar doe ik aan mee het was een mannen kaart of een jongens kaart ben ik daar zelf niet zo goed in daar ik die ook bijna niet maak ben van de roze kaarten en de bloemetjes en de frutsels maar goed dit is hem geworden


 even wat details laten zien van de kaart

de radars heb ik gesneden met de silhouette en daarna gestempelt met distress
daar wat radartjes op geplakt en wijzers

deze stempel is van stamping back
alles is in een kleur distress gestempeld

deze kaart doet mee aan de challenge van

bedankt voor het kijken 
groetjes petra

2 opmerkingen:

Amina

een mooie easy tutorial gemaakt van Marja Easytag Design ik heb een tube gebruikt van verymanytubes